*8778

SİZİN ÜÇÜN FAYDALI

Vakansiyalar

Vəzifə Elanın tarixi
Risklərin idarə olunması şöbəsinin müdiri 28 July 2025 Daha ətraflı

İş barədə məlumat

Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin risklərin idarə olunması strategiyasının hazırlanması və icrasına nəzarət etmək;
- Risklərin (maliyyə, əməliyyat, hüquqi və s.) müəyyən edilməsi, baş vermə ehtimalının təhlil olunması və nəzarətin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər təqdim etmək;
- Əməliyyatların davamlı monitorinqini aparmaq, risklərin baş vermə ehtimalını təhlil etmək və nəzarətin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər təqdim etmək;
- Aparılan yoxlama nəticələri üzrə reyestrin qurulmasını və risk matriksinin formalaşdırılmasını həyata keçirmək;
- Yarana biləcək risk hadisələrinin səbəblərinin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi və təkrarlanmaması üçün tədbirlərin hazırlanması;
- Daxili və xarici risk faktorlarının müəyyən edilməsi;
- Şirkətin struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi və baş verə biləcək proses risklərinin aşkarlanması;
- Risk xəritəsini hazırlamaq və onun icrasını həyata keçirmək;
- Şirkətin hər bir mövcud və yeni məhsuluna, proses və tariflərinin cəmiyyətin risk siyasətinə uyğunlaşdırılması üçün tədbirlər planını həyata keçirmək;
- Əməliyyat risklərinin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək.
Namizədə olan tələblər:
- Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat, riyaziyyat və audit sahəsi üzrə ali təhsil;
- İş təcrübəsi: Risklərin idarə olunması sahəsində minimum 5 illik peşəkar təcrübə;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə ingilis və rus dili bilikləri arzuolunandır;
- MS Office proqramları və risk idarəetmə alətləri ilə işləmə bacarığı;
- Komanda idarəetməsi üzrə təcrübə və liderlik bacarıqları;
- Analitik düşüncə, problem həlletmə və qərarvermə bacarığı;
- Risklərin idarə olunması, audit və digər müvafiq sahələr üzrə sertifikatların olması üstünlükdür;
- Sığorta fəaliyyətinə aid olan qanunları və AR Mərkəzi Bankının normativ sənədlərini bilmək.

İş şərtləri:
• İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 19A;
• İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi, saat 09:00-dan 17:45-dək (cümə günü 17:00-dək);
• Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
• Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə əsasında təyin olunacaq.

İmtiyazlar:
• Karyera və peşəkar inkişaf üçün imkanlar;
• Peşəkar komandada işləmək imkanı;
• Tibbi sığorta təminatı;
• Push30.az xidməti vasitəsilə fitnes mərkəzlərinə üzvlük;
• Sığorta sahəsində qabaqcıl təcrübə qazanmaq imkanı;
• "Meqa Sığorta" ASC-nin Təlim Akademiyasında peşəkar inkişaf üçün təlimlərdə iştirak imkanı.

Müraciət qaydası:

Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Risklərin idarə olunması Müdir ” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət ediləcək.
Aktiv vakansiyalar haqqında ətraflı məlumat www.meqasigorta.az saytının “Vakansiyalar” bölməsində mövcuddur.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Korporativ satış üzrə aparıcı mütəxəssis 02 July 2025 Daha ətraflı

İş barədə məlumat

Vəzifə öhdəlikləri:

- Debitor borcların minimuma endirilməsi və ödənişlərin müqavilə şərtlərinə əsasən ödənilməsinin təmin olunması;
- Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və uzunmüddətli əməkdaşlıqların qurulması;
- Bazarın və rəqiblərin təhlili, satış imkanlarının müəyyənləşdirilməsi;
- Müştəri ehtiyaclarının müəyyən olunması və uyğun sığorta məhsullarının təklif olunması;
- Satış planlarının yerinə yetirilməsi və hesabatların təqdim olunması;
- Şöbə üzrə iş effektivliyinin artırılması üçün proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin verilməsi.

Namizədə olan tələblər:
- Təhsil: Ali;
- İş təcrübəsi: Sığorta və ya müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, rus və/və ya ingilis dili biliyi arzuolunandır;
- MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləmə bacarığı;
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları.

İş şərtləri:
• Azərbaycan Respublikasının əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
• İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi, saat 09:00-dan 17:45-dək (cümə günü 17:00-dək);
• İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 19A;
• Məzuniyyət: 30 gün əsas məzuniyyət + qanunvericiliyə uyğun əlavə məzuniyyət hüquqları.

İmtiyazlar:
• Karyera və peşəkar inkişaf üçün imkanlar;
• Peşəkar komandada işləmək imkanı;
• Tibbi sığorta təminatı;
• Push30.az xidməti vasitəsilə fitnes mərkəzlərinə üzvlük;
• Sığorta sahəsində qabaqcıl təcrübə qazanmaq imkanı;
• "Meqa Sığorta" ASC-nin Təlim Akademiyasında peşəkar inkişaf üçün təlimlərdə iştirak imkanı.

Müraciət qaydası:

Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Aparıcı mütəxəssis” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət ediləcək.
Aktiv vakansiyalar haqqında ətraflı məlumat www.meqasigorta.az saytının “Vakansiyalar” bölməsində mövcuddur.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Həkim-koordinator 11 April 2025 Daha ətraflı

İş barədə məlumat

Namizədlərə olan tələblər:
Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Müştəri ilə ünsiyyət qurmaq, təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda işi, intizamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyət və məqsədyönümlülük.
Təhsil: Ali Tibbi Təhsil.
Dil bilikləri: Azərbaycan dili – tam sərbəst, Rus dili – sərbəst danışa bilmək. İngilis dili: arzuolunandır.
Kompüter bacarıqları: Microsoft Office Word və Excel – sərbəst istifadəçi.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Sığorta olunanların müraciətlərini qəbul etmək və ilkin tibbi ekspertiza aparmaq.
Müayinə və müalicəni tibbi sığorta proqrama uyğun təşkil etmək.
Sığorta olunanların müvafiq həkimlərə və ya apteklərə yönləndirmək.
Təcili və planlı tibbi yardımın koordinasiyasını həyata keçirmək.
Sığortalıların müraciət və nəticələrinin uçotunu aparmaq və hesabatlar tərtib etmək.
Müştərilərə tibbi sığorta xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək və müştəri məmnuniyyətini qorumaq.
Vəzifə təlimatına uyğun digər xidməti vəzifələri icra etmək.

Əmək şəraiti və şərtləri:
İş qrafiki: Gündəlik 7 saatdan ibarət 6 günlük iş həftəsi (şənbə yarım gün). İstirahət günü: Bazar. Aylıq iş qrafikində dövlət tərəfindən elan olunan bayram və qeyri-iş günlərinə təsadüf edən iş günləri üçün işçinin arzusu ilə əvəzgün istirahət günü verilir və ya əlavə ödəniş həyata keçirilir.
Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
Tibbi sığorta təminatı.
Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.
“Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.

Müraciət forması: Zəhmət olmasa CV-nizi "Həkim-koordinator" mövzusu ilə [email protected] ünvanına göndərin. Müsahibəyə vakansiya tələblərinə cavab verən namizədlər dəvət olunur.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Anderraytinq və təkrarsığorta şöbəsinin Aparıcı mütəxəssisi 11 February 2025 Daha ətraflı

İş barədə məlumat

Namizədlərə olan tələblər:
Təhsil: Ali təhsil mütləqdir.
İş təcrübəsi: Ən azı 3 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi.
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (ana dili), İngilis dili (C1), Rus dili (üstünlükdür).
Kompyuter bilikləri: MS Office (Excel, Word) proqramlarını mükəmməl bilmək.
Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Yazılı və şifahi kommunikasiya, analitik düşüncə, komandada işləmək bacarığı, intizamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyət, məqsədyönülük.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Sığorta və təkrarsığorta sorğularının işlənməsi.
Risklərin qiymətləndirilməsi, təklif/müqavilə/əlavələrin hazırlanması.
Qeyri-həyat sığorta portfelinin təhlili.
Yeni sığorta qaydalarının hazırlanmasında iştirak.
Yeni sığorta məhsullarının hazırlanmasında iştirak.
Vəzifə təlimatına uyğun olaraq digər işlərin yerinə yetirilməsi.
Əmək şəraitinin şərtləri:
Əmək haqqı: Namizədin səriştə və təcrübəsinə uyğun olaraq müsahibə zamanı müəyyən olunur
İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi saat 09:00-dan 18:00-dək, cümə günü saat 17:00-dək.
Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlara uyğun verilir.
Tibbi sığorta təminatı.
Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşulmaq imkanı.
“Meqa Sğorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “ Aparıcı mütəxəssis ” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət alacaq.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Risklərin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis 11 February 2025 Daha ətraflı

İş barədə məlumat

Namizədlərə olan tələblər:
Təhsil: Ali - İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə.
İş təcrübəsi: Risklərin idarə olunması sahəsində - 3 il
Müvafiq sahə üzrə qanunvericilik bilikləri.
Kompüter bacarıqları: MS Office proqramlarından istifadə bacarığı, Pythonda işləmək bacarığı üstünlükdür.
Dil bilikləri: Azərbaycan dili, İngilis dili: C 1 dərəcədə.
Riyazi, statistik biliklər. CFA və ya FRM sertifikatı arzuolunandır.
Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Risk yönümlü düşüncə, təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Monitorinq - Maliyyə təşkilatları və təkrarsığorta şirkətlərinin reytinqlərinin nəzarətdə saxlanılması və onların mütəmadi yenilənməsində iştirak etmək.
Metodologiyaların hazrlanması - Maliyyə risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı siyasət sənədlərinin, prosedur və metodologiyaların hazırlanması va yenilənməsində iştirak etmək.
Risklərin müəyyənləşdirilməsi - Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində və onun nəticəsində risk xəritəsinin hazırlanmasında iştirak etmək.
Təhlil/Təklif - Şirkətin kapital adekvatlığı və stress-test modellərinin hazırlanmasında, tətbiq edilməsində və nəticələri ilə baglı təkliflərin verilməsində iştirak etmək.
Təhlil/Təklif – Maliyyə riskləri limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi.
Risk İştahası Bəyənnamasi - Risk İştahası Bəyannaməsinin hazrlanmasında iştirak etmək.
Risklərin qiymətləndirilməsi - Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədilə digər departamentlərdan, elektron infomasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək.
Risklərin qiymətləndirilməsi - Riyazi va statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsi.
Dəstək - Maliyyə riskləri ilə bağlı șirkətin digər departamentlərinə məsləhətər vermək və metodoloji yardan göstərmək
Hesabatlıq - Müvafiq daxili hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək
Vəzifə təlimatından irəli gələn digər işləri həyata keçirmək.

Əmək şəraitinin şərtləri:
Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
Tibbi sığorta təminatı.
Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.
“Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.

Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Baş mütəxəssis - Risklərin idarə olunması” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Mühasib 11 February 2025 Daha ətraflı

İş barədə məlumat

Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat uçotu qaydalarına uyğun muxabirləşmələrin verilməsi.
- Sınaq balansının hazırlanması.
- Dövlət orqanlarına və Mərkəzi Banka hesabatların verilməsi.
- Müştərilərlə üzləşmələrin həyata keçirilməsi və müvafiq aktların bağlanması.
- Əsas vəsaitlərin və inventarizasiya uçotunun aparılması.
- Hesabatların Beynəlxalq uçota uyğun (İFRS) hazırlanmasında iştirak
- Vəzifə təlimatına uyğun digər işlərin yerinə yetirilməsi.
Vəzifə üzrə əsas tələblər:
- Təhsil: Ali (Mühasibatlıq və Maliyyə ixtisası).
- Maliyyə üzrə beynəlxalq sertifikatlar (ACCA).
- Vergi Məcəlləsini, Əmək Məcəlləsini, Sığorta Fəaliyyəti haqqında Qanunu, Milli Mühasibat uçotu standartlarını və digər tənzimləyici sənədləri bilmək.
- Sığorta sahəsində 3 illik iş təcrübəsi.
- Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis dili B2.
- Kompüter bacarıqları: MS Word və MS Excel – sərbəst istifadəçi. Elektron portallarla işləmək bacarığı.
- Şəxsi və işgüzar keyfiyyətləri: İnkişaf yönümlü, dəqiq, məsuliyyətli, operativ, təmkinli, analitik düşüncəli, yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları ilə.

Əmək şəraitinin şərtləri:
• İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi saat 09:00-dan 17:45-dək, cümə günü saat 17:00-dək.
• Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlara uyğun verilir.
• Tibbi sığorta təminatı.
• Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşulmaq imkanı.
• “Meqa Sğorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “ Mühasib ” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət alacaq.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.

Online Xidmətlərimizə
Xoş Gəlmisiniz!

ELEKTRON SIĞORTA MÜQAVİLƏSİ

(hüquqi şəxslər VÖEN, digərləri FİN kodu daxil edin)