*8778

SİZİN ÜÇÜN FAYDALI

Vakansiyalar

Vəzifə Elanın tarixi İş təcrübəsi Əmək haqqı
Telemarketinq üzrə mütəxəssis 12 February 2025

İş barədə məlumat

Əsas tələblər:
• Təhsil: Ali təhsil
• İş təcrübəsi: Telemarketinq və telesatış sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (orta)
• Kompüter bilikləri: MS Office proqramları: sərbəst istifadəçi
• Şəxsi və işgüzar keyfiyyətlər: Ünsiyyət qurmaq bacarığı, yüksək nitq mədəniyyəti və təqdimat bacarığı, stressə davamlılıq və problemləri həll etmə bacarığı

Əsas vəzifələr:
• Telefon vasitəsilə sığorta məhsullarının satışı
• Onlayn alış və sorğuların cavablandırılması və monitorinqi
• Marketinq araşdırmaları məqsədilə zənglərin edilməsi

Əmək şəraiti:
Əmək haqqı: Aylıq sabit maaş və mükafat sistemi
İş saatları: 5 günlük iş həftəsi, 09:00-17:45 (Cümə günü 17:00)
İllik məzuniyyət: 30 gün, qanunvericiliyə uyğun əlavə məzuniyyət hüquqları
Tibbi sığorta təminatı
Push30.az fitnes xidmətinə qoşulmaq imkanı
“Meqa Sığorta” Təlim Akademiyasında peşəkar inkişaf imkanı
Müraciət qaydası:
Mövzu bölməsində “Telemarketinq” qeyd etməklə, CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Anderraytinq və təkrarsığorta şöbəsinin Aparıcı mütəxəssisi 11 February 2025 Ən azı 3 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi.

İş barədə məlumat

Namizədlərə olan tələblər:
Təhsil: Ali təhsil mütləqdir.
İş təcrübəsi: Ən azı 3 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi.
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (ana dili), İngilis dili (C1), Rus dili (üstünlükdür).
Kompyuter bilikləri: MS Office (Excel, Word) proqramlarını mükəmməl bilmək.
Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Yazılı və şifahi kommunikasiya, analitik düşüncə, komandada işləmək bacarığı, intizamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyət, məqsədyönülük.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Sığorta və təkrarsığorta sorğularının işlənməsi.
Risklərin qiymətləndirilməsi, təklif/müqavilə/əlavələrin hazırlanması.
Qeyri-həyat sığorta portfelinin təhlili.
Yeni sığorta qaydalarının hazırlanmasında iştirak.
Yeni sığorta məhsullarının hazırlanmasında iştirak.
Vəzifə təlimatına uyğun olaraq digər işlərin yerinə yetirilməsi.
Əmək şəraitinin şərtləri:
Əmək haqqı: Namizədin səriştə və təcrübəsinə uyğun olaraq müsahibə zamanı müəyyən olunur
İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi saat 09:00-dan 18:00-dək, cümə günü saat 17:00-dək.
Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlara uyğun verilir.
Tibbi sığorta təminatı.
Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşulmaq imkanı.
“Meqa Sğorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “ Aparıcı mütəxəssis ” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət alacaq.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Risklərin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis 11 February 2025 3 il

İş barədə məlumat

Namizədlərə olan tələblər:
Təhsil: Ali - İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə.
İş təcrübəsi: Risklərin idarə olunması sahəsində - 3 il
Müvafiq sahə üzrə qanunvericilik bilikləri.
Kompüter bacarıqları: MS Office proqramlarından istifadə bacarığı, Pythonda işləmək bacarığı üstünlükdür.
Dil bilikləri: Azərbaycan dili, İngilis dili: C 1 dərəcədə.
Riyazi, statistik biliklər. CFA və ya FRM sertifikatı arzuolunandır.
Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Risk yönümlü düşüncə, təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Monitorinq - Maliyyə təşkilatları və təkrarsığorta şirkətlərinin reytinqlərinin nəzarətdə saxlanılması və onların mütəmadi yenilənməsində iştirak etmək.
Metodologiyaların hazrlanması - Maliyyə risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı siyasət sənədlərinin, prosedur və metodologiyaların hazırlanması va yenilənməsində iştirak etmək.
Risklərin müəyyənləşdirilməsi - Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində və onun nəticəsində risk xəritəsinin hazırlanmasında iştirak etmək.
Təhlil/Təklif - Şirkətin kapital adekvatlığı və stress-test modellərinin hazırlanmasında, tətbiq edilməsində və nəticələri ilə baglı təkliflərin verilməsində iştirak etmək.
Təhlil/Təklif – Maliyyə riskləri limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi.
Risk İştahası Bəyənnamasi - Risk İştahası Bəyannaməsinin hazrlanmasında iştirak etmək.
Risklərin qiymətləndirilməsi - Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədilə digər departamentlərdan, elektron infomasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək.
Risklərin qiymətləndirilməsi - Riyazi va statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsi.
Dəstək - Maliyyə riskləri ilə bağlı șirkətin digər departamentlərinə məsləhətər vermək və metodoloji yardan göstərmək
Hesabatlıq - Müvafiq daxili hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək
Vəzifə təlimatından irəli gələn digər işləri həyata keçirmək.

Əmək şəraitinin şərtləri:
Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
Tibbi sığorta təminatı.
Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.
“Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.

Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Baş mütəxəssis - Risklərin idarə olunması” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Korporativ satış üzrə baş mütəxəssis 11 February 2025

İş barədə məlumat

Namizədlərə olan tələblər:
• Təhsil: Ali.
• Şəxsi keyfiyyətlər: Müştərilərlə rahat ünsiyyət qurmaq və inandırmaq bacarığı.
• İş təcrübəsi: Sığorta sektorunda biznesin inkişafı və ya korporativ satış sahəsində.
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), rus və ingilis dili (yaxşı).

Əsas vəzifə öhdəlikləri
• Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər təşkil etmək.
• Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsullarını təklif etmək, sığorta şərtləri və təminatı haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında onlara köməklik göstərmək.
• Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunmuş aylıq, rüblük və illik satış planlarını yerinə yetirmək.

Əmək şəraitinin şərtləri:
• Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
• İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
• Tibbi sığorta təminatı.
• Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.
• “Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.

Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Korporativ satış” qeyd etməklə CV-nizi (foto şəkil ilə) [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Müsahibəyə vakansiya tələblərinə cavab verən namizədlər dəvət alacaq.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Mühasib 11 February 2025 3 il

İş barədə məlumat

Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat uçotu qaydalarına uyğun muxabirləşmələrin verilməsi.
- Sınaq balansının hazırlanması.
- Dövlət orqanlarına və Mərkəzi Banka hesabatların verilməsi.
- Müştərilərlə üzləşmələrin həyata keçirilməsi və müvafiq aktların bağlanması.
- Əsas vəsaitlərin və inventarizasiya uçotunun aparılması.
- Hesabatların Beynəlxalq uçota uyğun (İFRS) hazırlanmasında iştirak
- Vəzifə təlimatına uyğun digər işlərin yerinə yetirilməsi.
Vəzifə üzrə əsas tələblər:
- Təhsil: Ali (Mühasibatlıq və Maliyyə ixtisası).
- Maliyyə üzrə beynəlxalq sertifikatlar (ACCA).
- Vergi Məcəlləsini, Əmək Məcəlləsini, Sığorta Fəaliyyəti haqqında Qanunu, Milli Mühasibat uçotu standartlarını və digər tənzimləyici sənədləri bilmək.
- Sığorta sahəsində 3 illik iş təcrübəsi.
- Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis dili B2.
- Kompüter bacarıqları: MS Word və MS Excel – sərbəst istifadəçi. Elektron portallarla işləmək bacarığı.
- Şəxsi və işgüzar keyfiyyətləri: İnkişaf yönümlü, dəqiq, məsuliyyətli, operativ, təmkinli, analitik düşüncəli, yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları ilə.

Əmək şəraitinin şərtləri:
• İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi saat 09:00-dan 17:45-dək, cümə günü saat 17:00-dək.
• Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlara uyğun verilir.
• Tibbi sığorta təminatı.
• Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşulmaq imkanı.
• “Meqa Sğorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “ Mühasib ” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət alacaq.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.

Online Xidmətlərimizə
Xoş Gəlmisiniz!

ELEKTRON SIĞORTA MÜQAVİLƏSİ

(hüquqi şəxslər VÖEN, digərləri FİN kodu daxil edin)