Keyfiyyət Siyasəti
“Meqa Sığorta” ASC, Azərbaycan
Respublikasının qüvvədə olan qanun və normativ tələblərinə əməl etməklə, Cəmiyyətin
fəaliyyətində maraqlı olan bütün tərəflərin ehtiyac və gözləntilərini müəyyən
etməklə müxtəlif çeşidli qeyri-həyat sığorta məhsulları və xidmətləri təklif
edir.
Cəmiyyət, fəaliyyətində
keyfiyyət və səmərəliliyi daim təkmilləşdirərək aşağıdakı öhdəlikləri üzərinə
götürür.
- Qanuni və normativ tələblərə
uyğunluq: Qeyri-həyat sığorta şirkəti olaraq fəaliyyəti ilə bağlı qanuni və tənzimləyici
tələbləri qəbul etmək və icrasını təmin etmək.
- Maliyyə məsuliyyəti:Fəaliyyətinin
şəffaflığını və yüksək maliyyə sabitliyini bütün maraqlı tərəflərə nümayiş
etdirmək.
- Xidmət
effektivliyi: Göstərilən xidmətlərin səmərəliliyini və keyfiyyətini təmin etmək
məqsədilə, əməliyyat və biznes proseslərini təkmilləşdirmək.
- Təşkilati tələblərə
uyğunluq:Komanda üzvlərini təhlükəsiz iş mühiti və lazımi avadanlıqla təmin etmək.
ISO 9001 beynəlxalq standartın tələblərini nəzərə almaqla, effektiv idarəetməni
və keyfiyyət standartlarını təmin etməyə yönəlmiş təşkilati normalara riayət
etmək.
- Risklərin Qiymətləndirilməsi:
Risklərin effektiv idarə edilməsi məqsədilə, sistematik olaraq potensial təhlükələri
müəyyən etmək, onların nisbi əhəmiyyətini qiymətləndirmək, risklərin minimuma
endirilməsini təmin etmək üçün müvafiq tədbirlər həyata keçirmək.
- İqlim dəyişikliyi: İqlim
dəyişikliyi ilə bağlı mülahizələri Cəmiyyətin biznes strategiyasına və qərar qəbuletmə
proseslərinə inteqrasiya etməklə, gələcək nəsillər üçün daha sağlam planetə
töhfə verməyi hədəfləmək.
- Maraqlı tərəflərlər:
Maraqları tərəflərin ehtiyac və gözləntilərini qarşılamaq məqsədilə, məhsul
və xidmətlərin daim təkmilləşdirilməsi üçün rəy və şikayətlərin qəbul olunması
vasitələrini artırmaq.
- Səriştəlik: Yüksək standart və bacarıq səviyyəsini
artırmaq üçün komandanın təlim və inkişafına sərmayə qoymaq.
- Davamlı inkişaf:
Prosesləri təhlil etməklə, göstəriciləri ölçməklə, səmərəliliyi və keyfiyyəti
yüksəltmək üçün yeniliklərə açıq olmaq, davamlı inkişaf mədəniyyətini təşviq
etmək.
- Məmnuniyyətin ölçülməsi və
artırılması: Prosesləri tənzimləmək və təkmilləşdirmək üçün əldə edilən məlumatlardan
istifadə etməklə, müştərilərin və digər maraqlı tərəflərin məmnunluğunu müntəzəm
olaraq ölçərək təkmilləşdirmə tədbirlərini icra etmək.
“Meqa Sığorta” ASC-nin
komandası vahid keyfiyyət siyasətinin həyata keçirilməsini, Keyfiyyət İdarəetmə
sisteminin bütün proseslərinin və yeniliklərinin tətbiq olunmasını
maraqla dəstəkləyir.